Ik heb voor 22.30 uur besteld, maar mijn bestelling is niet verzonden. Hoe kan dit?
Onze magazijnen kunnen op werkdagen tot 22.30 uur bestellingen verwerken. Houd rekening met het volgende als uw bestelling nog niet is verwerkt:
- Wij versturen uw bestelling als deze compleet is. Bij ieder artikel vindt u de voorraadstatus.
- Bestellingen niet met iDEAL worden betaald kunnen wij tot 22.00 uur verwerken.
- Als u een opmerking bij de bestelling plaatst na 22.00 uur, dan wordt deze de volgende werkdag handmatig behandeld.
Is bovenstaande niet van toepassing op uw bestelling? Dan gaan wij graag voor u na wat de status van uw bestelling is.
- Wij versturen uw bestelling als deze compleet is. Bij ieder artikel vindt u de voorraadstatus.
- Bestellingen niet met iDEAL worden betaald kunnen wij tot 22.00 uur verwerken.
- Als u een opmerking bij de bestelling plaatst na 22.00 uur, dan wordt deze de volgende werkdag handmatig behandeld.
Is bovenstaande niet van toepassing op uw bestelling? Dan gaan wij graag voor u na wat de status van uw bestelling is.
Neem contact op met de klantenservice |