Ik heb een nieuw wachtwoord opgevraagd, maar ik ontvang geen e-mail. Wat nu?
Als u een nieuw wachtwoord opvraagt, ontvangt u normaal binnen enkele minuten een e-mail. Ontvangt u geen nieuw wachtwoord? Controleer dan het volgende:
1. Heeft u het e-mailadres juist ingevuld?
2. Is uw e-mailadres veranderd?
3. Heeft u al eerder een bestelling geplaatst bij Printerland? Als dit niet zo is, kan het zijn dat u nog geen klant bent.
Als u hierna nog steeds geen wachtwoord ontvangt of het lukt niet om in te loggen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen u graag verder!
1. Heeft u het e-mailadres juist ingevuld?
2. Is uw e-mailadres veranderd?
3. Heeft u al eerder een bestelling geplaatst bij Printerland? Als dit niet zo is, kan het zijn dat u nog geen klant bent.
Als u hierna nog steeds geen wachtwoord ontvangt of het lukt niet om in te loggen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen u graag verder!
Klik hier om contact op te nemen met de klantenservice |