Garantieprocedure Xerox printers

Garantieprocedure
U heeft 24 maanden garantie op uw Xerox printer. Wij hopen natuurlijk dat u nooit te maken krijgt met een defect in uw printer. Als uw printer binnen de garantietermijn onverhoopt toch defect gaat, dan zitten er gespecialiseerde medewerkers voor u klaar op de Xerox Support afdeling om u te helpen. Zorg ervoor dat u bij de printer aanwezig bent en houd het serienummer van de printer bij de hand als u belt.

De Xerox supportafdeling is bereikbaar op het nummer: 020-6563620 (maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00) 

De medewerker bespreekt direct met u hoe het probleem snel en vakkundig op te lossen is. Mocht blijken dat reparatie nodig is, dan krijgt u van de Xerox medewerker direct de verzendinstructies om uw printer kosteloos te versturen voor herstel. 

Houd er rekening mee dat een garantieaanvraag door Xerox centraal wordt behandeld en niet via Printerland. Het is voor ons niet mogelijk om namens u een storing te melden. Dit komt omdat wij niet bij uw printer aanwezig zijn en ook niet voor u een afspraak kunnen maken voor een eventuele ophaalopdracht. Uiteraard kunnen wij u helpen met alle overige vragen.