Garantie Kyocera printers
Garantieprocedure
U heeft 12 maanden garantie op uw Kyocera printer. Wij hopen natuurlijk dat u nooit te maken krijgt met een defect in uw printer. Als uw printer binnen de garantietermijn onverhoopt toch defect raakt, dan zitten er gespecialiseerde medewerkers voor u klaar op de Kyocera Support afdeling om u te helpen. Zorg ervoor dat u bij de printer aanwezig bent en houd het serienummer van de printer bij de hand als u belt.
De Kyocera Support afdeling is bereikbaar op nummer: 0900-2020498 (maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur)
De medewerker bespreekt direct met u hoe het probleem snel en vakkundig op te lossen is. Houd er rekening mee dat een garantieaanvraag door Kyocera centraal wordt behandeld en niet via Printerland loopt. Het is voor ons niet mogelijk om namens u een storing te melden. Dit komt omdat wij niet bij uw printer aanwezig zijn en ook niet voor u een afspraak kunnen maken voor een eventuele ophaalopdracht. Uiteraard kunnen wij u helpen met alle overige vragen.
Om aanspraak te maken op de fabrieksgarantie, is het noodzakelijk de uitgebreide KYOCERA Document Solutions-fabrieksgarantie "KYOlife" te laten registreren. Mocht in geval van een storingsmelding blijken dat de registratie van een geldige uitgebreide KYOlifefabrieksgarantie niet vastgesteld kan worden, dan moet de klant zelf kunnen aantonen dat hij een uitgebreide KYOCERA Document Solutions-fabrieksgarantie "KYOlife" bezit. Hiertoe dienen het aankoopbewijs van de machine alsmede het aankoopbewijs van de uitgebreide KYOCERA Document Solutions-fabrieksgarantie "KYOlife" door de klant te worden overlegd.
KYOlife
U heeft de mogelijkheid om uw garantie uit te breiden naar on-site garantie en een langere garantietermijn. Bij de meeste producten kunt u kiezen uit een extra garantietermijn van 3,4 of 5 jaar. Hierbij kunt u rekenen op snelle, kosteloze service en reparaties gedurende de garantietijd. Let op, de fabrieksgarantie-uitbreiding "KYOlife" kan alleen binnen één jaar na aankoop van de printer of de opties worden aangeschaft en geregistreerd. De registratiekaart die bij de "KYOlife"-fabrieksgarantiekaart is gevoegd, moet volledig ingevuld en binnen 8 weken na aankoop van de machine worden teruggestuurd aan KYOCERA Document Solutions of de plaatselijke KYOCERA Document Solutionsdealer. Indien deze registratiekaart niet wordt teruggestuurd, bestaat er geen algemene fabrieksgarantieaanspraak en bijgevolg ook geen aanspraak op basis van "KYOlife".
U heeft 12 maanden garantie op uw Kyocera printer. Wij hopen natuurlijk dat u nooit te maken krijgt met een defect in uw printer. Als uw printer binnen de garantietermijn onverhoopt toch defect raakt, dan zitten er gespecialiseerde medewerkers voor u klaar op de Kyocera Support afdeling om u te helpen. Zorg ervoor dat u bij de printer aanwezig bent en houd het serienummer van de printer bij de hand als u belt.
De Kyocera Support afdeling is bereikbaar op nummer: 0900-2020498 (maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur)
De medewerker bespreekt direct met u hoe het probleem snel en vakkundig op te lossen is. Houd er rekening mee dat een garantieaanvraag door Kyocera centraal wordt behandeld en niet via Printerland loopt. Het is voor ons niet mogelijk om namens u een storing te melden. Dit komt omdat wij niet bij uw printer aanwezig zijn en ook niet voor u een afspraak kunnen maken voor een eventuele ophaalopdracht. Uiteraard kunnen wij u helpen met alle overige vragen.
Om aanspraak te maken op de fabrieksgarantie, is het noodzakelijk de uitgebreide KYOCERA Document Solutions-fabrieksgarantie "KYOlife" te laten registreren. Mocht in geval van een storingsmelding blijken dat de registratie van een geldige uitgebreide KYOlifefabrieksgarantie niet vastgesteld kan worden, dan moet de klant zelf kunnen aantonen dat hij een uitgebreide KYOCERA Document Solutions-fabrieksgarantie "KYOlife" bezit. Hiertoe dienen het aankoopbewijs van de machine alsmede het aankoopbewijs van de uitgebreide KYOCERA Document Solutions-fabrieksgarantie "KYOlife" door de klant te worden overlegd.
KYOlife
U heeft de mogelijkheid om uw garantie uit te breiden naar on-site garantie en een langere garantietermijn. Bij de meeste producten kunt u kiezen uit een extra garantietermijn van 3,4 of 5 jaar. Hierbij kunt u rekenen op snelle, kosteloze service en reparaties gedurende de garantietijd. Let op, de fabrieksgarantie-uitbreiding "KYOlife" kan alleen binnen één jaar na aankoop van de printer of de opties worden aangeschaft en geregistreerd. De registratiekaart die bij de "KYOlife"-fabrieksgarantiekaart is gevoegd, moet volledig ingevuld en binnen 8 weken na aankoop van de machine worden teruggestuurd aan KYOCERA Document Solutions of de plaatselijke KYOCERA Document Solutionsdealer. Indien deze registratiekaart niet wordt teruggestuurd, bestaat er geen algemene fabrieksgarantieaanspraak en bijgevolg ook geen aanspraak op basis van "KYOlife".