Garantie HP printers
Garantieprocedure
U heeft 12 maanden garantie op uw HP printer. Wij hopen natuurlijk dat u nooit te maken zult krijgen met een defect in uw printer. Als uw printer binnen de garantietermijn onverhoopt toch defect gaat, zitten er gespecialiseerde medewerkers voor u klaar op de HP Support afdeling om u te helpen. Zorg er altijd voor dat u bij de printer aanwezig bent als u belt.
HP afdeling Support is bereikbaar op nummer: 020-7219041 (ma t/m vr 08:00-17:00)
De medewerker bespreekt direct met u hoe het probleem snel en vakkundig op te lossen is. Mocht blijken dat reparatie nodig is, zal hiervoor een afspraak worden gemaakt.
Houd er rekening mee dat een garantieaanvraag door HP centraal wordt behandeld en niet via Printerland. Het is voor ons niet mogelijk om namens de gebruiker een storing te melden omdat wij niet bij uw printer aanwezig zijn en wij kunnen ook niet voor de gebruiker een afspraak maken voor een eventuele ophaalopdracht. Uiteraard kunnen wij u helpen met alle overige vragen.
Direct na ontvangst defect
Als uw printer direct na ontvangst (binnen 30 dagen na aankoop) een storing heeft, dan kan het apparaat in aanmerking komen voor directe omruiling via Printerland. Neem altijd eerst contact op met de HP afdeling Support om te kijken of de storing verholpen kan worden. Als de HP-medewerker het probleem op afstand niet op kan lossen ontvangt u een dossiernummer die u vervolgens aan Printerland doorgeeft. Wij voorzien u dan van de retourgegevens voor de defecte printer en na ontvangst van de defecte printer vragen wij een DOA creditering aan. Zodra wij een akkoord hebben ontvangen sturen wij u direct een nieuw exemplaar.
Het apparaat dient altijd compleet met alle toebehoren te zijn en in originele doos te zitten om in aanmerking te komen voor omruiling.
U heeft 12 maanden garantie op uw HP printer. Wij hopen natuurlijk dat u nooit te maken zult krijgen met een defect in uw printer. Als uw printer binnen de garantietermijn onverhoopt toch defect gaat, zitten er gespecialiseerde medewerkers voor u klaar op de HP Support afdeling om u te helpen. Zorg er altijd voor dat u bij de printer aanwezig bent als u belt.
HP afdeling Support is bereikbaar op nummer: 020-7219041 (ma t/m vr 08:00-17:00)
De medewerker bespreekt direct met u hoe het probleem snel en vakkundig op te lossen is. Mocht blijken dat reparatie nodig is, zal hiervoor een afspraak worden gemaakt.
Houd er rekening mee dat een garantieaanvraag door HP centraal wordt behandeld en niet via Printerland. Het is voor ons niet mogelijk om namens de gebruiker een storing te melden omdat wij niet bij uw printer aanwezig zijn en wij kunnen ook niet voor de gebruiker een afspraak maken voor een eventuele ophaalopdracht. Uiteraard kunnen wij u helpen met alle overige vragen.
Direct na ontvangst defect
Als uw printer direct na ontvangst (binnen 30 dagen na aankoop) een storing heeft, dan kan het apparaat in aanmerking komen voor directe omruiling via Printerland. Neem altijd eerst contact op met de HP afdeling Support om te kijken of de storing verholpen kan worden. Als de HP-medewerker het probleem op afstand niet op kan lossen ontvangt u een dossiernummer die u vervolgens aan Printerland doorgeeft. Wij voorzien u dan van de retourgegevens voor de defecte printer en na ontvangst van de defecte printer vragen wij een DOA creditering aan. Zodra wij een akkoord hebben ontvangen sturen wij u direct een nieuw exemplaar.
Het apparaat dient altijd compleet met alle toebehoren te zijn en in originele doos te zitten om in aanmerking te komen voor omruiling.