Garantie Canon printers
Garantie
U heeft 24 maanden garantie op uw Canon printer. Wij hopen natuurlijk dat u nooit te maken krijgt met een probleem in uw printer. Als uw printer binnen de garantietermijn onverhoopt toch defect gaat, dan zitten er gespecialiseerde medewerkers voor u klaar op de Canon Support afdeling om u te helpen. Zorg er altijd voor dat u bij de printer aanwezig bent als u belt.
De Canon afdeling Support is bereikbaar op het nummer: 020-7219103 (maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00).
De medewerker bespreekt direct met u hoe het probleem snel en vakkundig op te lossen is. Mocht blijken dat reparatie nodig is, dan kan de gebruiker de machine aanmelden voor herstel bij de service partner van Canon: Tech Repair. Dit kan via de volgende website: http://portal.techrepair.nl/
Houd er rekening mee dat een garantieaanvraag door Canon centraal wordt behandeld en niet via Printerland loopt. Het is voor ons niet mogelijk om namens de gebruiker een storing te melden. Dit komt omdat wij niet bij uw printer aanwezig zijn en ook geen afspraak voor u kunnen maken voor een eventuele ophaalopdracht. Uiteraard kunnen wij u helpen met alle overige vragen.
Direct na ontvangst defect
Als uw printer direct na ontvangst (binnen 8 dagen na aankoop) een storing heeft, dan kan het apparaat in aanmerking komen voor directe omruiling via Printerland. Neem altijd eerst contact op met de afdeling Support van Canon om te kijken of de storing verholpen kan worden. Als de Canon-medewerker het probleem op afstand niet op kan lossen, neem dan contact met Printerland op. Wij voorzien u dan van de retourgegevens voor de defecte printer en na ontvangst van de defecte printer melden wij deze aan als DOA. De doorlooptijd van een DOA-aanvraag bij Canon is gemiddeld 2 weken. Zodra wij een akkoord hebben ontvangen sturen wij u een nieuw exemplaar.
Het apparaat dient altijd compleet met alle toebehoren te zijn en in originele doos te zitten om in aanmerking te komen voor omruiling.
U heeft 24 maanden garantie op uw Canon printer. Wij hopen natuurlijk dat u nooit te maken krijgt met een probleem in uw printer. Als uw printer binnen de garantietermijn onverhoopt toch defect gaat, dan zitten er gespecialiseerde medewerkers voor u klaar op de Canon Support afdeling om u te helpen. Zorg er altijd voor dat u bij de printer aanwezig bent als u belt.
De Canon afdeling Support is bereikbaar op het nummer: 020-7219103 (maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00).
De medewerker bespreekt direct met u hoe het probleem snel en vakkundig op te lossen is. Mocht blijken dat reparatie nodig is, dan kan de gebruiker de machine aanmelden voor herstel bij de service partner van Canon: Tech Repair. Dit kan via de volgende website: http://portal.techrepair.nl/
Houd er rekening mee dat een garantieaanvraag door Canon centraal wordt behandeld en niet via Printerland loopt. Het is voor ons niet mogelijk om namens de gebruiker een storing te melden. Dit komt omdat wij niet bij uw printer aanwezig zijn en ook geen afspraak voor u kunnen maken voor een eventuele ophaalopdracht. Uiteraard kunnen wij u helpen met alle overige vragen.
Direct na ontvangst defect
Als uw printer direct na ontvangst (binnen 8 dagen na aankoop) een storing heeft, dan kan het apparaat in aanmerking komen voor directe omruiling via Printerland. Neem altijd eerst contact op met de afdeling Support van Canon om te kijken of de storing verholpen kan worden. Als de Canon-medewerker het probleem op afstand niet op kan lossen, neem dan contact met Printerland op. Wij voorzien u dan van de retourgegevens voor de defecte printer en na ontvangst van de defecte printer melden wij deze aan als DOA. De doorlooptijd van een DOA-aanvraag bij Canon is gemiddeld 2 weken. Zodra wij een akkoord hebben ontvangen sturen wij u een nieuw exemplaar.
Het apparaat dient altijd compleet met alle toebehoren te zijn en in originele doos te zitten om in aanmerking te komen voor omruiling.